.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ترسيم چشم‌انداز مناسب سياسي با مشاركت تمامي احزاب
معاون سياسي امنيتي استاندار، در نشست با احزاب و گروه‌هاي سياسي استان، احزاب سياسي را يكي از اركان مهم سياسي در كشور دانست و گفت: در كشور ما احزاب قدمت صدساله دارند و زمان شكل‌گيري آن به مشروطيت بر مي‌گردد. ...
ترسيم چشم‌انداز مناسب سياسي با مشاركت تمامي احزاب

ترسيم چشم‌انداز مناسب سياسي با مشاركت تمامي احزاب میسر است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران،
هادي ابراهيمي، معاون سياسي امنيتي استاندار، در نشست با احزاب و گروه‌هاي سياسي استان، احزاب سياسي را يكي از اركان مهم سياسي در كشور دانست و گفت: در كشور ما احزاب قدمت صدساله دارند و زمان شكل‌گيري آن به مشروطيت بر مي‌گردد. وي توجه به احزاب را يكي از دغدغه‌هاي مسئولان بيان كرد و افزود: دولت كنوني به فراخور در برنامه‌هاي خود نسبت به اين مهم توجه داشته است.

ابراهيمي با بيان اينكه تاريخ احزاب در كشور نشان مي‌دهد كه نتوانستند كارويژه‌هاي مثبت خود را در حوزه تحزب جاري و ساري كنند، اظهار داشت: احزاب در مرحله شكل‌گيري، عضوگيري و تعيين خط مشي‌ها در بسياري از بخش‌ها با نقصان مواجه‌اند كه اين امر با يك‌سري از فراز و نشيب‌ها همراه بود.

معاون سياسي امنيتي استاندار با اشاره به قرارداشتن در دهه چهارم انقلاب، گفت: گفتمان اين دهه عدالت و پيشرفت است كه براي اجرايي شدن آن كه مطمع نظر مقام معظم رهبريست، بايد بسترها ايجاد شود. وي افزود: يكي از اين بسترها احزاب هستند كه زمينه فعاليت آنها بايد فراهم شود چراكه همگرايي احزاب با نظام دستاوردهاي گرانسنگي در پي داشته است.

ابراهيمي هدف اين نشست را توجه به احزاب و گروه‌هاي سياسي بيان كرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب براي احياي گفتمان اين دهه، تمامي دستگاه‌هاي اجرايي، تشكل‌ها، نهادها، سازمان‌هاي مردم نهاد، احزاب و نيروهاي اثرگذار را به اين سمت دخالت دادند و براي تحقق آن همه بايد تلاش مضاعف كنند، با اين ديدگاه و مولفه‌هايي كه در قانون اساسي براي احزاب تعيين شده است، اميدواريم احزاب سياسي در مازندران را فعال كنيم و حوزه معاونت سياسي استانداري نيز از هيچ كوششي در اين زمينه دريغ نمي‌كند.

وي با تاكيد بر اينكه سياست‌مان بر مبناي آموزه‌هاي الهي است، تصريح كرد: معتقديم مي‌توان با يك سياست اخلاقي مناسب، نظام سياسي را اداره كرد و تلاش مي‌گردد كه از تمامي دوستان با هر نگرش سياسي در اين راستا استفاده شود.

معاون سياسي امنيتي استاندار گفت: استراتژي‌مان نقد منصفانه است و جذب حداكثري و دفع حداقلي در سرلوحه كار است كه اميدواريم در كنار سند چشم‌انداز توسعه ترسيم‌شده، با مشاركت تمامي احزاب سياسي چشم‌انداز مناسب سياسي براي آينده ترسيم كنيم.

وي در پايان گفت: گفتمان سازي كه نيازمند به مشاركت عمومي و ورود به عرصه‌ سياسي‌‌ست، فعاليت تمامي احزاب سياسي را مي‌طلبد و آنها مي‌توانند با ارائه برنامه و نقد منصفانه در دفاع از انقلاب، اصول و عزت نظام، دولتمردان را ياري كنند.

توضیح خبر: جلسه هم اندیشی احزاب و گروه های سیاسی استان مازندران در حالی برگزار گردید که انتظار می رفت این جلسه با حضور اصحاب رسانه برگزار شود که متاسفانه خبرنگاران در این جلسه حضور نداشتند. برخی از خبرنگاران با تماس های مکرر با دفتر معاونت سیاسی- امنیتی استانداری مازندران خواستار حضور در این جلسه شدند که به دلایل نامعلومی از حضور خبرنگاران در این جلسه ممانعت بعمل آمد. امید است حوزه معاونت سیاسی - امنیتی یا روابط عمومی استانداری مازندران پاسخ قانع کننده ای برای عدم حضور خبرنگاران رسانه های گروهی داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

روابط عمومي و امور بين الملل استانداري 29 بهمن 1388
با سلام و احترام و عرض خداقوت روابط عمومي استانداري هيچ نقشي در برگزاري اين نشست و كم و كيف آن نداشت و اين جلسه مربوط به حوزه سياسي استانداري بوده است. با تشكر - روابط عمومي و امور بين الملل استانداري مازندران
نا شناس 29 بهمن 1388
یکی از برجسته ترین نقطه ابهام ها در بازار فعالیتی مدیران ما ،عدم درک درست جایگاه رسانه ها و مهارت چگونگی مواجهه با خبرنگاران در راستای اسنفاده بهینه از ظرفیت اطلاع رسانی رکن چهارم دمکراسی است و مازندران در این رابطه حتی دچار کمی افراط نیز هست! جالب اینجاست که همه این بی مبالاتی ها در شرایطی شکل می گیرند که رسانه های متنوع الشکل مازندران،بالاترین سطح تعامل و تفاهم را با مدیران استان به نمایش گذاشته و ذره ای انحراف از معیارها و برخوردهای غیر استاندارد در مرام کاری خبرنگاران مازندرانی دیده نمی شود! تا خدای ناکرده بهانه ای برای چنین رفتارهاس حذفی یا بی اعتنایی های متداول باشد! چندی قبل استاندار محترم مازندران در جلسه شورای اداری استان،رسانه ملی را رسانه مهم و قابل اعتناء دانسته،تا جائیکه تعامل خبری مطبوعات و رسانه های مجازی استان با استانداری در مخاطره کامل قرار گرفته بود! آن اتفاق با برخوردهای گرم بعدی و نرم شدن نگاه یکسویه استاندار بهبود یافت و رسانه ها به ادامه کار امیدوار شدند،تا اینکه اخیراً با پدیده عدم دعوت از رسانه ها به جلسات خاص مواجه شده ایم،که نمونه اش جلسه هم اندیشی معاونت سیاسی امنیتی استانداری با احزاب و تشکل های سیاسی استان در عصر روز چهارشنبه مورخه28/11/88 بوده که واقعاً موجب حیرت و تشکیک مجدد ما به گرایشها و سیاستهای برخوردی با رسانه ها در مجموعه مدیریتی استانداری مازندران شده است! این جلسه ،مشمول جلسات محرمانه نبوده و طبعا! حضور خبرنگاران سانه ها می توانست به توسعه استقبال از این رویکردهای جدید کمک کرده و به تحقق اهداف آن تسریع بخشد! امیدوارم این نوع برخوردهای غیر متعارف به عادت مالوف مبدل نشده و این قشر زحمت کش و سختی پذیر بیش از این با این بی مهری ها مواجه نشده و انگیزه های کاری شان دچار افت و خیز غیر متداول نگردند!
نا شناس 1 اسفند 1388
چون می خواستند احزاب را آچارکشی کنند ، خبرنگاران را راه ندادند ....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.528 seconds.